Cea mai mare problemă a ta nu tine de faptul că nu ai bani. Cea mai mare problema a ta tine de faptul ca nu stii cum sa faci bani.
Cea mai simpla metoda de facut bani pe tiktok. Monetizeaza canalul de tiktok si castiga bani . Afla cum sa castigi bani din tiktok. Castiga bani pasiv din tiktok.
Odată cu explozia numărului de utilizatori ai platformei, foarte multe creatori de conținut și nu numai se întreabă, în mod legitim, cum se pot câștiga bani din TikTok. Creatorii de conținut apelează la instrumentele de monetizare încorporate în platformă, colaborări cu brand-uri etc. Utilizatorii care nu au o bază atât de largă de urmăritori pot avea o strategie de monetizare participând la diverse concursuri.
După cum știm cu toții, TikTok a crescut fulminant în ultimii ani, depășind un miliard de utilizatori activi lunar în 2021. În tot acest parcurs a creat o nouă generație de vedete digitale care și-au transformat imaginea în afaceri extrem de profitabile.
Însă nu este necesar să ai milioane de fani pentru a începe să câștigi bani pe TikTok. Există nenumărate moduri prin care utilizatorii aplicației pot fi plătiți.
Amintim mai jos doar câteva dintre acestea:
utilizarea funcțiilor de monetizare încorporate în platformă
colaboratori în campanii promoționale pentru brand-uri
agenți de marketing în zona media (muzică, video etc.)
abonamente pentru nucleul dur de urmăritori, prin Patreon
vânzarea produselor personalizate (merch)
livestreaming în care se pot accepta cadouri virtuale
De exemplu, un cont cu aproximativ 500.000 de urmăritori generează un câștig între 20 și 300 de dolari de fiecare dată când transmite live în aplicație.
TikTok oferă instrumente de monetizare încorporate pentru influenceri, însă creatorii de conținut trebuie să îndeplinească o serie de condiții legate de numărul de urmăritori și cel de vizualizări pentru a putea accesa aceste funcții. În rândurile următoare le punctăm pe cele mai importante.
Suma pe care o poate câștiga un influencer în fiecare din scenariile de mai sus este imprevizibilă.Pentru plățile din „creator fund” TikTok ia în considerare o varietate de factori, cum ar fi numărul de vizionări, engagement-ul, locația în care a fost văzut materialul video și numărul total de participanți la programul său. Pe baza relatărilor unor creatori de conținut, care și-au dezvăluit veniturile din acest fond, se pare că sumele se învârt în jurul a 2-4 cenți pentru fiecare mie de vizualizări.
Sume mai mari poți fi câștigate din colaborările direct cu anumite branduri, agențiile de marketing sau alte platforme tech.
Există exemple de conturi cu un număr de followers sub 20.000 care pot câștiga 20.000 USD din sponsorizări, conținut personalizat pentru anumite branduri și marketing afiliat. Așadar, puteți câștiga sume relevante dacă plaja voastră de urmăritori este focusată în jurul anumitor interese foarte specifice.
alegeți perioada din zi în care audiența voastră este cea mai activă
creșteți durata sesiunii live
folosiți hashtags
postați un alt material în timpul live-ului
În mod cert, TikTok poate fi considerat ca element principal în strategia de marketing digital al unui brand.