Cea mai mare problemă a ta nu tine de faptul că nu ai bani. Cea mai mare problema a ta tine de faptul ca nu stii cum sa faci bani.
Traficul organic înseamnă că oamenii vă vizitează site-ul pentru că l-au găsit în mod natural printr-un motor de căutare precum Google. S-ar putea să introducă ceva ce caută, să vadă site-ul dvs. în rezultatele căutării și să facă clic pe el.
Pentru a crește traficul organic, trebuie să faceți optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). SEO este un set de tehnici și bune practici pentru îmbunătățirea vizibilității site-ului dvs., mai ales prin obținerea unor poziții mai ridicate pentru termenii de căutare relevanți (aka cuvinte cheie).
Pe termen lung, aceasta înseamnă că trebuie să creați mai mult conținut despre lucrurile pe care oamenii le caută și să obțineți link-uri de calitate de pe alte site-uri. Problema este că durează. Dacă doriți să creșteți rapid traficul organic, trebuie să stoarceți mai mult suc din ceea ce aveți deja. Aceasta include:
În acest articol, vă explicăm nouă tehnici SEO pentru a vă aduce mai mult trafic organic în cel mai rapid mod posibil. Să ne scufundăm.
Dacă persoanele care caută subiectul dvs. doresc informații noi, veți pierde trafic și clasamente dacă nu vă actualizați pagina. Google pur și simplu va clasa paginile cu conținut mai proaspăt deasupra dvs.
Pe partea bună, acest trafic este de obicei ușor de recuperat. Tot ce trebuie să faceți este să înlocuiți vechiul cu cel nou și să eliminați orice chestii care nu mai sunt relevante.
De exemplu, oamenii care caută statistici din industrie nu doresc fapte de acum ani. De aceea, listele noastre de statistici din industrie primesc, de obicei, un plus de trafic atunci când le actualizăm. Și este mai puțin de o zi de muncă pentru a revizui statisticile și a le înlocui dacă este necesar.
Iată cum puteți găsi pagini cu cele mai mari scăderi de trafic în ultimele șase luni în Ahrefs:
De aici, puteți urmări lista subiectelor în care cei care caută s-ar aștepta la informații noi și le-ar actualiza. Pagina noastră despre „cele mai bune căutări Google” este un exemplu bun, deoarece celor care caută nu le pasă ce au căutat oamenii în 2023. Vor să știe ce este popular astăzi.
Aceasta este una dintre cele mai simple și rapide moduri de a crește traficul SEO pe un site web existent.
Paginile moarte sunt pagini care nu mai există pe site-ul dvs. Dacă au backlink, aceasta este o risipă uriașă de capital de link .
De obicei, backlink-urile sunt lente și greu de obținut. La urma urmei, ei sunt unul dintre cei mai puternici factori de clasare . Dar, cu această tehnică, deții controlul backlink-urilor, așa că poți să-ți dai un impuls SEO rapid.
Apoi, redirecționați aceste pagini sparte către paginile live relevante de pe site-ul dvs. Dacă o pagină a fost eliminată din greșeală, luați în considerare reinstalarea acesteia. Întregul proces decurge astfel:
Link-urile interne sunt link-uri de la o pagină de pe același domeniu la alta.
Unul dintre rolurile lor principale în SEO este acela de a ajuta fluxul PageRank (alias „link equity”). Aceasta înseamnă că puteți folosi link-uri interne pentru a oferi paginilor de pe site-ul dvs. un impuls SEO.
Cheia pentru îmbunătățirea traficului organic cu această tehnică este de a lega paginile relevante. Auditul site-ului Ahrefs le identifică automat:
Acordați o atenție deosebită paginii sursă, contextului cuvintelor cheie și coloanelor paginii țintă. Acestea vă spun de la ce pagină să faceți un link, la care să faceți link și unde pe pagină să adăugați linkul.
De exemplu, există câteva link-uri interne relevante pe care le putem adăuga din lista noastră de statistici SEO:
Un fragment recomandat răspunde la întrebarea celui care caută cu un răspuns scurt.
Deoarece Google le arată peste alte rezultate, aceasta poate fi scurtătura dvs. către partea de sus. Afișarea în mai multe fragmente prezentate va avea un impact considerabil asupra creșterii traficului dvs. organic într-un interval de timp scurt.
Aveți cea mai bună șansă de a câștiga fragmentul pentru cuvintele cheie în care vă clasați pe locul 2-8, iar Google afișează deja un fragment recomandat. Iată cum să le găsiți:
Câștigarea fragmentului se reduce la furnizarea de informații mai utile decât ceea ce este deja clasat: date mai proaspete, un răspuns mai precis, o definiție mai cuprinzătoare a unui termen etc.
Oamenii vor conținut în limba lor maternă atunci când caută pe Google, chiar dacă căutarea lor este în engleză. Google știe acest lucru și folosește locația celui care caută și preferința de limbă pentru a personaliza rezultatele.
De exemplu, când caut „link building”, obțin rezultate poloneze. Acest lucru se datorează faptului că Google știe că sunt în Polonia.
Dacă doriți să urmați pașii noștri și să creșteți traficul SEO accesând alte piețe, cel mai bun mod de a începe este să vă traduceți conținutul cu cele mai bune performanțe. Ideea aici este că, dacă oamenii caută un subiect într-o limbă, probabil că există oameni care îl caută în alte limbi.
Iată cum puteți găsi paginile dvs. cele mai performante în căutarea organică:
Apoi, puteți întreba ChatGPT cum poate cineva care vorbește o altă limbă să caute subiectul:
De acolo, puteți simula o căutare locală a subiectului în Google cu Ahrefs SEO Toolbar și puteți analiza traficul estimat către paginile de top. Acest lucru vă va ajuta să înțelegeți aproximativ cât de mult potențial de trafic are subiectul în acea limbă și localitate.
Dacă vă puteți face titlurile mai convingătoare pentru cei care caută, puteți obține mai multe clicuri, chiar dacă rangul dvs. rămâne același. Această tehnică se referă la îmbunătățirea traficului organic, concentrându-se mai degrabă pe optimizarea conversiilor decât pe îmbunătățirea clasării.
Cu această tehnică, veți vedea cea mai mare creștere a conținutului care vă aduce deja trafic. Puteți găsi aceste pagini în raportul Paginile de top din Ahrefs Site Explorer sau datele de clic din Google Search Console.
Schema de marcare este un cod care ajută Google să înțeleagă informațiile dintr-o pagină, care poate fi folosit pentru a afișa rezultate îmbogățite (cunoscute și sub numele de fragmente îmbogățite).
Există, practic, două moduri de a adăuga schema la paginile dvs.:
Dacă două sau mai multe pagini vizează același cuvânt cheie și aceeași intenție de căutare , acestea pot afecta reciproc performanța organică.
Acest scenariu se numește canibalizare; un caz prost de clasamente multiple . Din punct de vedere tehnic, este atunci când un motor de căutare schimbă în mod constant clasarea între mai multe pagini sau când mai multe pagini se clasează simultan pentru același cuvânt cheie, dar sunt suficient de asemănătoare pentru a fi consolidate.
Dacă rezolvi orice posibile probleme de canibalizare, conținutul tău s-ar putea clasa mai sus și, ca urmare, vei obține mai mult trafic organic.
Cea mai rapidă modalitate de a descoperi potențiale probleme de canibalizare este să efectuați o verificare la nivel de site cu Ahrefs Site Explorer .
Pentru orice eventualitate, nu strică niciodată să rulezi un audit al site-ului pentru a verifica eventualele probleme tehnice care ar putea împiedica clasarea site-ului tău. L-aș recomanda mai ales dacă site-ul dvs. a fost recent reproiectat sau ați moștenit SEO-ul site-ului după altcineva.
Cea mai simplă soluție posibilă este să utilizați un instrument precum Auditul site-ului Ahrefs pentru a găsi probleme grave . Auditul site-ului este complet automatizat, astfel încât să puteți rula în fundal, deoarece sunteți ocupat cu alte lucruri.
Aveți întrebări sau comentarii? Trimite-mi un ping pe facebook.
Metode de facut bani online: